MENU


Salon Fryzjerski "Sunners Poland"
02-097 Warszawa, ul. Banacha 5
tel. 022 823 39 90, fax 022 759 94 85
Oceny średnie salonu

obsługa
3.9
wygląd i wyposażenie
3.6
fachowa porada
3.6
dostępność
3.9
cena
2.6
jakość usług
4.2
średnia ocena ogólna
3.6
ilość oddanych głosów: 27
usługi wchodzące w skład jakości usługi:
 
strzyżenie
3.8
  fryzury ślubne
4.2
modelowanie
3.8
  przedłużanie
4.6
farbowanie
4.5
  zagęszczanie
4.6
balayage
4.9
  prostowanie
5.1
pasemka
4.3
  warkoczyki
4.3
trwała ondulacja
4.3
  dredy
2.6
fryzury okolicznościowe
4
  inne
4.1


Przegląd poszczególnych komentarzy

opinia wystawiona przez: Ela w dniu 2020.01.29

Jestem bardzo zadowolona z hybrydy, która robiła mi przemiła pani kosmetyczka. Paznokcie dopieszczone, śliczne wzorki :)

obsługa
5
wygląd i wyposażenie
3
fachowa porada
5
dostępność
5
cena
3
jakość usługi
6

opinia wystawiona przez: Natalia w dniu 2019.04.30

Bylam w salonie moze jak jeszcze pracowala P.Ania. Wtedy naprawde milo sie chodzilo na strzyzenie. Pozniej wszystko sie zmienilo stara ekipa odesza a szefowa jest i byla nie mila. Uwaza sie za eksperta a wcale tak nie jest. Noe szanuje pracownikow a juz nie wspomne o uczennicach. Masakra.

obsługa
2
wygląd i wyposażenie
2
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
1
jakość usługi
2.5

opinia wystawiona przez: Polka w dniu 2017.03.10

Wszystkie pozytywne wpisy pochodzą albo od samej właścicielki albo od pracowników a nawet od rodziny. Kart nie przyjmują bo nie musza wykazywać obrotów na kasie fiskalnej czyli oszukują płacąc podatki

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
3
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
3
jakość usługi
2.5

opinia wystawiona przez: Aga w dniu 2016.11.28

Nie polecam tego zakładu fryzjerskiego.Byłam tam kilka razy,raz u szefowej i raz odesłała mnie do innej z czarnymi włosami,porażka.Oczywiście wróciłam na drugi dzień do poprawki i przyjęła mnie szefowa i uznała tą reklamację.Poza tym zauważyłam że ciągły problem jest z przyjmowaniem kart płatniczych,klientki muszą biegać do bankomatu po gotówkę.Ogólnie słaby wygląd salonu,wertikale dawno się proszą o upranie albo wymianę,sufit popękany,ściany nie malowane ok.20 lat,wyposażenie zużyte.Jak na tak wysokie ceny usług jakość żenująca.Rozczarowana.

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
1
fachowa porada
2
dostępność
2
cena
5
jakość usługi
2

opinia wystawiona przez: TM w dniu 2016.09.27

A ja jestem bardzo zadowolony ze strzyżenia wykonanego przez tą panią z czerwonymi włosami :) Bardzo miła i dokładna. Wreszcie ktoś mnie ostrzygł tak jak chciałem, nie za krótko i bez żadnych dziwnych kantów. Polecam.

obsługa
5
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
5
dostępność
5
cena
4
jakość usługi
5

opinia wystawiona przez: Paula w dniu 2016.09.09

Zawsze wybieram panią Marzenę i wychodzę zadowolona. Przy rozjaśnianiu włosów na jasny blond nigdy nie wychodzą w odcieniu żółtym, a większość salonów fryzjerskich ma z tym problem. Polecam!

obsługa
5
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
5
dostępność
6
cena
4
jakość usługi
5

opinia wystawiona przez: Niezadowolona w dniu 2016.08.30

Tragedia. Polecam aby panienki w salonie poszły na jakies szkolenie o egzaminie czeladniczym prawdopodobnie oblanym nie wspomnę. Porażka!

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
3
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
3
jakość usługi
1

opinia wystawiona przez: Niezadowolona w dniu 2016.08.30

Tragedia. Polecam aby panienki w salonie poszły na jakies szkolenie o egzaminie czeladniczym prawdopodobnie oblanym nie wspomnę. Porażka!

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
3
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
3
jakość usługi
1

opinia wystawiona przez: Norbert w dniu 2016.06.12

Fryzjerka (ta pani z czerwonymi wlosami) nie miala pojęcia o obowiązujących trendach. Nie rozumiala prostych komunikatow. Nie umiala doradzić, a z wyrazu jej twarzy w trakcie strzyzenia mozna bylo wyczytać : czego on jeszcze chce, niech juz idzie. Cena wysoka jak za taka usługę,a o zadowoleniu nie mowy. Nie polecam.

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
3
fachowa porada
1
dostępność
5
cena
1
jakość usługi
1

opinia wystawiona przez: Rozczarowany w dniu 2016.05.22

Pani niemiła i arogancka, nie rozumie prostych próśb. Jakość z Bangladeszu, ceny z Paryża.

obsługa
2
wygląd i wyposażenie
3
fachowa porada
2
dostępność
4
cena
1
jakość usługi
1

1 | 2 | 3


Zdjęcia salonu: