opinia wystawiona przez: Aneta Wójcik w dniu 2015.08.03 |
Uzgodniłam z fryzjerką, iż skróci włosy o 2 cm. Niestety tak się nie stało. Straciłam 1/3 długości włosów, czyli około 12-15 cm. Fryzjerka nie poinformowała mnie o tym, sama podjęła decyzję. Właścicielka, gdy zadzwoniłam, była po prostu bardzo niegrzeczna i miała pretensje, iż nie zapłaciłam za usługę (!?!?). Fryzjerka była, jak to ujęła po melanżu, o czym opowiadała koledze siedzącemu w salonie. Właścicielce to nie przeszkadza, mimo, iż ją poinformowałam o tym. Nie pisałabym złej opinii, gdyby właścicielka zareagowała inaczej. Chciałam usłyszeć przepraszam po prostu. W końcu włosy rosną latami. |
|
|
obsługa |
3
|
wygląd i wyposażenie |
3
|
fachowa porada |
3
|
dostępność |
4
|
cena |
3
|
jakość usługi |
1
|
|