MENU


Akademia "Berendowicz & Kublin Artistic Team"
00-355 Warszawa, ul. Tamka 49
tel. 022 828 78 90
Oceny średnie salonu

obsługa
3.5
wygląd i wyposażenie
4.1
fachowa porada
3.4
dostępność
3.6
cena
1.8
jakość usług
3
średnia ocena ogólna
3.2
ilość oddanych głosów: 8
usługi wchodzące w skład jakości usługi:
 
strzyżenie
3.9
  fryzury ślubne
modelowanie
3.8
  przedłużanie
farbowanie
1.8
  zagęszczanie
balayage
  prostowanie
pasemka
2.3
  warkoczyki
trwała ondulacja
  dredy
fryzury okolicznościowe
  inne


Przegląd poszczególnych komentarzy

opinia wystawiona przez: Byla klientka w dniu 2017.12.27

Włosy farbuję od wielu lat bywałam w droższych i tańszych salonach ale 1 raz w życiu zobaczyłam na własnej głowie co to znaczy mieć zmasakrowany kolor za około 400zł nie polecam!

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
2
jakość usługi
1

opinia wystawiona przez: kate w dniu 2014.07.02

Polecam salon na Tamce! Poszłam tam z pomysłem na zrobienie sobie keratynowego prostowania włosów. Fryzjer zachował się bardzo fachowo i od razu zauwazył że moje włosy nie nadają się do tego typu zabiegu. Nie chciał mnie naciagnąć na koszty co rzadko zdarza się w tym mieście:/ W zamian wykonał mi świetne strzyzenie i polecił kosmetyki z keratyna. Już po kilku dniach ich kondycja się poprawiła. Jestem bardzo zadowolona

obsługa
5
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
6
dostępność
4
cena
3
jakość usługi
5.5

opinia wystawiona przez: kamila w dniu 2014.04.23

Odwiedziłam salon na tamce w tym tygodniu bo słyszałam o nim wiele dobrych opinii. Wyszłam bardzo zadowolona. Zawsze miałam problem z przekazaniem co tak na prawde chce zrobic z wlosami jednak fryzjerka przeprowadzila ze mna gleboka konsultacje, ktora dodatkowo byla darmowa;) Polecam wizyty u pani Izy. Jestem zachwycona!

obsługa
5
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
6
dostępność
4
cena
3
jakość usługi
5.5

opinia wystawiona przez: ewa w dniu 2012.10.13

Wybrałam się do tego salonu niedługo po urodzeniu dziecka.Liczyłam na kilkadziesiąt minut relaksu i poprawę samopoczucia.Trafiłam do Pana Emila-mistrza fryzjerstwa.Prosiłam o odświeżenie koloru,jaki miałam na włosach-jasny,piaskowy blond i zaproponowanie jakiejś praktycznej fryzurki(pozostawiłam przy tym pełną dowolność,włącznie z ewntualnym radykalnym cięciem).Pan Emil bez słowa nakładał farbę,następnie zmył..włosy zyskały kolor żółtka jaja...postanowił je "zapienić".Z salonu wyszłam z ciemnym blondem z fioletowym połyskiem...jeśli zaś chodzi o strzyżenie to podciął końcówki...Kiedy zadzwoniłam po 3 dniach zaproponowano mi usługę z tytułu reklamacji ale w terminie do 7.dni - proponuję pomyśleć na przyszłość i dać świeżo upieczonej mamie taki termin-szczególnie w okresie karmienia piersią!Cena za usługę jest wysoka a jakość pozostawia wiele do życzenia niestety:(nie wspomnę o atmosferze panującej w salonie-przez prawie dwie godziny Pan fryzjer zamienił ze mną 2 zdania w stylu:"zapraszam do mycia".

obsługa
2
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
2
dostępność
4
cena
2
jakość usługi
2

opinia wystawiona przez: malwina mrozowska w dniu 2011.09.30

uwaga! w trakcie mycia włosów fryzjerka proponuje nałożenie odżywki na włosy, nie wspominając o jej cenie (95-250zł).Dowiadujemy się o niej dopiero przy płaceniu.

obsługa
4
wygląd i wyposażenie
4
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
1
jakość usługi
4

opinia wystawiona przez: Ania w dniu 2010.04.13

Nie polecam tego salonu z następujących przyczyn: 1. Dzwoniłam do salonu i prosiłam o zapisanie mnie do najlepszego fryzjera na strzyżenie i farbowanie włosów. 2. Farbowanie i strzyżenie wykonał mi ten sam fryzjer dnia 3 kwietnia. Jak wróciłam z salonu do domu zauważyłam, że w innym świetle kolor nie jest równomierny ( u nasady jaśniejszy, od połowy jaśniejszy). Potwierdziło to kilka innych osób...Zadzwoniłam w poniedziałek do południa i powiedziałam o zaistniałej sytuacji. Nikt z recepcji nie poinformował mnie, że muszę się stawić w ciągu 7 dni z ewentualną reklamacją oraz, że poprawki wykonuje inny fryzjer... Fryzjer, który farbował mnie włosy zaproponował mi dogodny termin dla mnie gratisowej poprawki. Umówiliśmy się na dzisiaj ( 13.04.2010r.) na 18:30, gdyż wcześniej nie było mnie w Warszawie, póżniej jemu nie pasowało. Dzisiaj o 12 zadzwoniła do mnie Pani z salonu i powiedziała, że termin do reklamacji już dawno minął ( chociaż zgłaszałam i umawiałam się na wizytę 5 kwietnia)Powiedziała też , że przez ten czas kolor mógł się zmyć , włosy mogły odrosnąć itp.Ciekawe czy tak samo zostałaby potraktowana osoba np z telewizji?? No właśnie... Każdego klienta należy traktować tak samo i informować o pewnych kwestiach wcześniej a nie jak już wynikną takie sytuacje. Poza tym w żadnym innym salonie w Warszawie , nie proponowano mnie tak często zakupu różnych specyfików do włosów, maseczek czy rytuałów... Spośród 3 wypróbowanych salonów w Warszawie ten salon jest na ostatnim 3 miejscu... Najlepszy salon Marszałkowska 81 - ZAPERTY STUDIO ( świetny kolor i super strzyżenie)

obsługa
3
wygląd i wyposażenie
5
fachowa porada
3
dostępność
3
cena
1
jakość usługi
3.3


Zdjęcia salonu: